سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


اسمکدان با مسابقه شروع میشه

مسابقه برای کمربند بین قاره ای

استرومن مقابل گانتر

استرومن روی طناب میره تا سوپلکس روی حریف اجرا کنه اما گانتر به بازوی مصدوم استرومن ضربه میزنه. بعد گانتر بازوی حریف رو به حاشیه میکوبه. او بعدش پاوراسلم رو اجرا میکنه و میره برای کاور

برنده گانتر

 

زین سراغ اتاق رینز میره. همین در رو براش باز میکنه. زین میخواد با بروبچ حرف بزنه اما هیمن میگه غیر از من کسی اینجا نیست. هیمن میگه من پیشنهاد مصاف تو و اونز رو دادم. بعدش از رینز خواستم که بروبچ بیان حین مسابقه کمکت بکنند اما رینز گفت که زین باید تنهایی بجنگه. زین میگه کار درستی کرده و من تنهایی میرم تا کار رو انجام بدم.

ری مستریو به رینگ میاد. او به کریسمس اشاره میکنه و میگه البته من عید خوبی نداشتم. دومنیک اومد عید ما رو خراب کرد. حالا من اینجام تا شروع تازه ای داشته باشم و به دومنیک هم اجازه نمیدم اوضاع رو خراب کنه. ری میخواد در رمبل باشه و از اونجا به رسملنیا برسه. کراس و اسکارلت میان. کراس ری رو الگو پدرخوبی برای دومنیک نمیدونه و میگه اگر رمبل برای تو خاص هست، برای پسرت هم مهمه ست. تو وقتت رو در کمپانی صرف کردی و کنار پسرت نبودی. کراس کارهای دومنیک رو تحسین میکنه و میگه امیدوارم او مثل تو نشه. ری مستریو به کایرون کراس حمله میکنه اما کراس بهش فینیشر میزنه. 

 

امما و دوپری و مورگان در پشت صحنه هستند. امما میگه برای کسی که قبل از همه وارد رینگ رمبل میشه، شانس زیادی برای پیروزی نیست. راکوییل میاد و میگه کسی که به عنوان اخرین نفر وارد رینگ میشه، بیشترین شانس رو داره. البته همچو موقعتیی برای مورگان خوبه تا شاید ببره. مورگان راکوییل رو به چالش میکشه تا جوابش رو داده باشه.

 

تگان نوکس مقابل ایکسیا لی

لی یک رایت میزنه و حریف رو به رینگ برمیگردونه. او میر کیک بزنه که نوکس جاخالی میده.نوکس بعدش شاینینگ وازارد رو اجرا میکنه و تمام
برنده نوکس

 

به درگیری مکینتایر و شیمس با تیم وایکینگ رایدرز مرور میشه

یک کوری خونی از طرف وایکینگها داریم

 

بعدش مکینتایر و شیمس رو کنار ادام پیرس میبینیم. سی ام پانک نیوز. اونا مصاف تیمی مقابل اوسوز میخوان. پیرس میگه بازم یک سری مسابقه میزارم و برنده ی اون مصافها حریف اوسوز میشه.

وایات به رینگ میاد و  میگه بعضی وقتها فراموش میکنیم که کی هستیم و چطوری به اینجا رسیدیم. البته من خودم رو میشناسم. من دنیاها رو بلعیدم و من خود عمو هودی هستم. وایات بعدش راجب لانایت و رمبل حرف میزنه. او میخواد در رمبل باشه و اونجا حساب نالایت رو برسه

 

زین سراغ اونز میره و میگه از اتفاهای اخیر خوشخال هستی؟ کوین میگه خودت باعث شدی کار به اینجا بکشه. من با بلادین دشمن شدم و میخوام تیکه تیکه نابودشون کنم. تو هم یک تیکه از اونا هستی. زین بابت موقعیت خودش در بلادلاین راضی هست و توقع داره کوین بی خیال بشه. کوین فقط براش ارزوی موفقیت میکنه

 

گانتر در پشت صحنه کوری میخونه و میگه امروز بزرگترین چالشگر خودم رو بردم و حالا نوبت تمرکز روی رمبل هست تا از اونجا به رسملنیا برسم.

 

راکوییل مقابل مورگان

مورگان از روی طناب یک کراس بادی روی حریف میزنه . راکوییل جا خالی میده. راکوییل لیو رو بلند میکنه و بعدش تجادا بمب میزنه و کاورش میکنه

برنده راکوییل

 

سونیا دویل پیش پیرس میره و میخواد سرکمربند با شارلوت مسابقه بده. ادام پیرس قبول نمیکنه. سونیا اعتراض میکنه. او بعدش میخواد در رمبل باشه تا از اونجا بتونه جواز مصاف در رسل و بودن در برابر شارلوت رو بگیره. پیرس میگه هر کاری میکنی تا به خوسته ات برسی.

 

یک فاصله داریم و بعدش شارلوت و سونیا رو میبینیم که دارند در پشت صحنه کتک کاری میکند. مامورا میان جداشون میکنند و شارلوت کوتاه میاد اما دویل بازم حمله میکنه و شارلوت میگه میبینید؟ من کنار کشیدم و این بازم داره چنگ و دندون نشون میده.

 

به دوران مرخصی درمانی کودی رودز مرور میشه

 

اونزمقابل زین
زین حریف رو روی طناب میزاره تا سوپلکس اجرا کنه اما اونز همونجا بشه براین باستر میزنه. اونا میافتند روی رینگ و اونز میره برای پین اما موفق نمیشه. اونا به هم رایت هند میزنند تا اینکه اوسوز میان و اونز رو میزنند. سیکوا هم همراهشون هست.

برنده با دیکیو اونز

بعد مسابقه، بلادلاین بازم اونز رو زدند.

پایان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 24 دی 1396برچسب:, توسط شایان

اسلایدر